top of page
  • Morten

Foundations 2 - WOD 11





Coaches notes: ūü§ď


PREPARE: Mange unge (og voksne) vil selvf√łlgelig v√¶re udfordrede af at skulle sl√• kolb√łtter og lave reaktions√łvelser. Hav derfor gerne en anden opvarmning eller skalerings√łvelser i bagh√•nden.


PRACTICE: Skin The Cat kr√¶ver store dele mod og selvtillid. Er √łvelsen "for meget", kan de i stedet forts√¶tte med at √łve L-Kip og T√¶er Gennem Ringene fra Foundations 2 - WOD 10.


PLAY:

Box Thrusteren er en √łvelse, der kr√¶ver meget mestringstillid og koordination. I stedet for at hoppe tilbage med benene, kan den/de unge v√¶lge at g√• tilbage, og samtidig kan armb√łjning helt fjernes, s√• det "blot" bliver en slags vandrende planke.


Sumo Deadlift High Pull kan drille lidt i toppen, hvis de unge i forvejen har knas med skulderen. Tag eventuelt High Pull delen ud og n√łjes med et Sumo D√łdl√łft, pr√¶cis som i runde nummer to.


POISE:

Krigerens √Öndedr√¶t kr√¶ver tryghed i lokalet. Det udf√łres bedst i en rundkreds, med lukkede √łje, s√• ingen f√łler sig un√łdigt betragtede.


ūüíõ


God tr√¶ning ūüí™ūüŹĽ





15 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Comentarios


bottom of page