top of page
  • Morten

Foundations 1 - WOD 2

Opdateret: 4. mar.



Coaches notes ūü§ď‚úŹÔłŹ


PREPARE:

Under denne opvarmning har vi oplevet unge, der bliver lidt forlegne over at skulle stå og stritte med numsen. For at lægge en dæmper på selvbevidstheden, kan det hjælpe at placere de unge i en cirkel - så er der ingen, der kigger forkert på hinanden :)

PRACTICE:

For de unge, hvor en planke i bev√¶gelse (Mountain Climbers) er for udfordrende, kan tilbydes, at de s√¶tter h√¶nderne p√• en kasse, s√• der er mindre belastning p√• skuldrene. - Step Ups kan fint laves p√• en eller flere v√¶gtskiver, hvis en kasse udg√łr for stor en udfordring. - Burpeen kan altid erstattes med en Down/Up.


PLAY: Det er t√¶nkt s√•ledes, at de unge bev√¶ger sig fra liggende til st√•ende, til st√•ende p√• noget, og slutteligt til hoppende. Det er dog ikke altid muligt, at de unge starter samme sted, eftersom vi anbefaler, at man h√łjst har 5 hold af 2 unge per station/√łvelse. I den forbindelse er et godt logistisk "cue" at sige, at man slutter p√• √łvelsen lige bag den √łvelse, man starter p√• - derfor er lige linjer altid at foretr√¶kke, n√•r I s√¶tter udstyr op.


POISE: Nogle unge kan godt synes, at denne udstrækning er lidt fjollet - det er helt ok, for det er den også. Tillid grin og fjollerier :)


God tr√¶ning ūüí™





32 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Comments


bottom of page