top of page
  • Morten

Foundations 2 - WOD 3

Opdateret: 4. mar.



Coaches notes ūü§ď‚úŹÔłŹ


PREPARE:

Hollow Rocks er bestemt ikke så ligetil, selvom de kan se lette nok ud. Her kan der fint laves almindelige Sit Ups som skalering.


PRACTICE:

De 3 f√łrste √łvelser er t√¶nkt som en progression, selvf√łlgelig forst√•et s√•ledes, at de bliver gradvis sv√¶rere. Et vellykket L-sit er de f√¶rreste forundt uden forudg√•ende tr√¶ning.


PLAY:

Den plyometriske del er igen t√¶nkt som vejledende. Hvis de unge stadig √łver sig p√• almindelige Push Ups, er der ingen grund til p√• nuv√¶rende tidspunkt at g√łre √łvelsen sv√¶rere end den beh√łver at v√¶re :)


POISE:

D√•rlig Rygsv√łmning er et str√¶k, der skal m√¶rkes p√• de forreste l√•rmuskler og omkring bryst og skuldre, n√•r de l√¶ner sig bagover. Nogle unge er dog s√• smidige, at de ikke f√•r det store ud af dette str√¶k. M√•ske skal de se, om de kan f√• ryggen helt i gulvet?


God tr√¶ning ūüí™





6 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Comments


bottom of page